Preinscripció escolar

Preinscripció escolar

Segon cicle d’infantil i primària

El període de preinscripció per al segon cicle d’educació infantil i educació primària es durà a terme del 4 al 18 de març.

Com fer la preinscripció

La preinscripció es realitza de manera telemàtica a través del Consorci d’Educació de Barcelona.

Trobareu tota la informació oficial, el calendari i l’accés al tràmit de preinscripció al web del Consorci:

Si necessiteu orientació o teniu alguna dificultat durant el procés, podeu contactar amb la secretaria de l’escola a través del correu escola@decroly.org.

A l’Escola Decroly estem a disposició de les famílies per acompanyar-vos en aquest moment important.

Preguntes freqüents sobre la preinscripció

Han de fer la preinscripció totes les famílies que volen accedir per primera vegada a un centre públic o concertat, tant a I3 com a educació primària, així com les que volen canviar de centre.

Durant el procés de preinscripció s’haurà d’adjuntar la documentació requerida (DNI o NIE de la persona sol·licitant, llibre de família o certificat de naixement, entre d’altres, segons el cas).

A la web del Consorci s’especifica quina documentació és necessària en cada situació.

Sí. Durant el període de preinscripció es pot modificar o substituir la sol·licitud tantes vegades com calgui. Només es tindrà en compte l’última sol·licitud presentada dins del termini.

Un cop finalitzat el període de preinscripció, el Consorci publica les llistes amb la puntuació i, posteriorment, l’assignació de places segons el calendari oficial.