Observem un crani de vaca i ales de pollastre

Fa uns dies el Roger ens va portar un crani de cavall que havia trobat a la muntanya. El vam estar observant i ens van sorgir molts dubtes sobre el funcionament del nostre cos. Per aquest motiu, l’altre dia la Núria ens va portar ales de pollastre per observar.

Vam començar fent-ne l’observació i el dibuix, que ens feia estar molt atents a totes les parts del pollastre. Així vam descobrir que era com el braç d’una persona i ens van sortir paraules com lligaments, tendons, cartílag o músculs que després vam parlar a la rotllana. Arrel d’aquestes observacions hem après que l’esquelet té 206 ossos i que ens serveix per moure’ns, defensar els òrgans i donar forma al cos.

La llibreta és el nostre llibre, on documentem tots els aprenentatges.
Hem fet

Fem jocs pel pati a fusteria

El grup gran de fusteria ha acabat la primera ronda de projectes col·laboratius amb una proposta molt especial: crear jocs