A Valérie recreem la història d’Els tres porquets

A l’estona de teatre es fomenta la imaginació, la cooperació del grup i l’expressió oral i corporal. Els infants juguen, es diverteixen, viuen les emocions dels personatges i aprenen els valors de cada història.

Amb aquesta intenció sovint donem vida als contes que més ens agraden.

Fa uns dies, després d’explicar el conte d’Els tres porquets a la classe de Valérie, vam decidir recrear-ne la història.

El primer pas va ser buscar i crear els espais que encaixéssin a cada grup per poder crear els escenaris de la història.

Aquesta serà la nostra caseta de palla!

Aquesta serà la nostra caseta de fusta!

I aquesta serà la nostra caseta de maons!

 

S’explica la història i els nens i nenes es posen a la pell dels personatges que volen representar per esdevenir els protagonistes. S’organitzen i es posen d’acord per seguir la història i posar-hi veu i moviment.

 

Bufaré i bufaré i casa vostra destruiré!

No, no et deixarem passar, llop!

Doncs bufaré i bufaré i casa vostra destruiré!

Entraré per la xemeneia!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hem fet

Fem jocs pel pati a fusteria

El grup gran de fusteria ha acabat la primera ronda de projectes col·laboratius amb una proposta molt especial: crear jocs