Fem taller de càlcul a Millet

A la classe de Millet fem tallers de càlcul els dijous a la tarda. Mentre la meitat del grup fa Laboratori, la resta es divideix en parelles i va passant per les estacions matemàtiques, que van variant al llarg del curs.

La setmana passada en una de les estacions es treballaven les mesures de longitud. Així, els infants havien de calcular la distància que recorrien els diferents cotxes i figures, fent servir metres, decímetres i centímetres.

En una altra estació es treballava l’estadística i l’atzar. Els nens i nenes havien de fer estimacions de si cada vegada que donaven corda a les joguines farien el mateix recorregut i la mateixa distància.

Celebracions

Celebrem els jocs florals

El passat 23 d’abril vam celebrar els tradicionals jocs florals a l’escola. El jurat, format per mares i pares, va

Art

El procés del fang

A l’aula d’art, els i les alumnes de Pau Vila i Ferrière hem explorat el fang en tots els seus

Biblioteca

El gust per la lectura

Aquest trimestre, els infants de la classe de Sant Francesc han participat en el programa El Gust per la Lectura,

Pinzellades pedagògiques

Viatge pedagògic

En el marc de la formació metodològica, hem tingut el privilegi de visitar tres escoles de la xarxa Decroly de