Nova conillada!

Primeres hores de vida

A l’escola hem ampliat la nostra família amb una nova conillada! En principi hem pogut veure uns set conillets. Voleu veure el seu creixement? A través d’aquest blog ho podreu anar veient!

Quants dies creieu que passaran per a què els hi creixi el pèl?

4 dies de vida

Amb quatre dies de vida i ja els hi ha començat a crèixer el pèl!!

Ja tenen una setmana!

Els petits segueixen creixent! Tots tenim moltes ganes de poder-los gaudir, però encara és molt aviat per acostar-nos-hi, ja que la mare encara es mostra molt protectora i hem d’evitar que agafin la nostra olor corporal per tal que no els rebutgi. Com podeu veure estan la mar de bonics.

I durant la segona setmana…

Els petits ja han complert les dues setmanes de vida! Encara fan molta pinya els uns amb els altres ben arraulits. Els ha crecut força el pèl i comencen a mourés.

Els conillets demà compleixen les tres setmanes!

Celebracions

Celebrem els jocs florals

El passat 23 d’abril vam celebrar els tradicionals jocs florals a l’escola. El jurat, format per mares i pares, va

Art

El procés del fang

A l’aula d’art, els i les alumnes de Pau Vila i Ferrière hem explorat el fang en tots els seus

Biblioteca

El gust per la lectura

Aquest trimestre, els infants de la classe de Sant Francesc han participat en el programa El Gust per la Lectura,

Pinzellades pedagògiques

Viatge pedagògic

En el marc de la formació metodològica, hem tingut el privilegi de visitar tres escoles de la xarxa Decroly de